Voor onze bedrijven zijn wij op zoek naar een ervaren creatief content talent!
Over DGI

DGI is actief in de ontwikkeling van goede ideeën tot succesvolle ondernemingen. Van startende bedrijven tot bestaande organisaties met een groeiambitie. Van tech tot food, van vastgoed tot media. DGI levert naast venture capital vooral meerwaarde door advies en sturing vanuit haar ervaring met slimme strategieontwikkeling en creatieve marketing. Dit doen we op directieniveau, maar ook op de werkvloer bij deze bedrijven. Kortom: een dynamische omgeving in diverse branches waarbij we ideeën, mensen en organisaties laten groeien. Oh en schrik niet als je een kijkje neemt op dgi-europe.com en wilgenrijk.nl, bij beide platforms staat een compleet nieuwe site klaar om live te gaan. Maar initiatiefrijk en assertief als jij bent, ga je hier natuurlijk straks alsnog een mening over hebben Onze cultuur is informeel en de lijnen zijn kort. Dus laat jezelf maar zien en horen als het beter kan. Graag zelfs!

De functie

In november van dit jaar zal je starten bij ons grootste project – de gebiedsontwikkeling Wilgenrijk. Door hier te beginnen kun je goed kennismaking met het team en onze manier van werken. Je krijgt hier de ruimte om geleidelijk de rest van de organisaties te leren kennen en ook te laten zien waar je kracht ligt in je rol als Content Creative bij DGI. Als jouw content succesvol is en bijdraagt aan het woongeluk van (toekomstige) bewoners van Wilgenrijk, zal je steeds vaker worden ingezet op content creatie bij de andere bedrijven. Het voorgaande vereist qua ervaring dat dit je tweede of derde baan is en/of je zo’n 2 – 5 jaar werkervaring hebt. Uit je profiel blijkt aantoonbaar dat je kennis en ervaring als allround marketingexpert hebt, maar een duidelijke ambitie en talent voor de content creatie kant van het vak hebt. Dit betekent dat je een liefde voor tekst en beeld hebt. En dit zelf kan creëren. Vooral digitaal en online ligt onze toekomst en die van onze ventures. Je bent bekent in de wereld van social media en begrijpt de waarde van data en personalisatie in marketing en de impact door specifieke sterke content.

Taken
  • Je creëert tekst en beeld, van blogs tot white papers, foto’s tot video’s. Hoofdzakelijk digitaal en bedoeld voor online platforms
  • Merkbewaking in tekst en beeld van al onze merken
  • Indien nodig bijspringen in het beheer van social media activiteiten zoals Instagram, Facebook, Linkedin etc
  • Opzetten en uitvoeren van (online) campagnes in samenwerking met je collega’s
  • Afstemmen, sturen en bewaken van content en middelen met collega’s en externe partners/bureaus
  • Realiseren in- en externe communicatiemiddelen zoals brochures, presentaties, uitnodigingen, nieuwsberichten, (web)teksten en (-)content, films en fotografie of je hebt daarbij een belangrijke rol. Dat betekent: plannen, regelen, aansturen en vaak zelf doen
  • Ondersteunen bij het organiseren van bijeenkomsten en events
Functieprofiel
  • HBO opleiding bij voorkeur in de richting van Communicatie of Digitale Media
  • Je houdt van beeld en tekst en kunt aantonen dat je hier ervaring in en talent voor hebt
  • Je kunt je uitstekend inleven in je doelgroep en bent daarin creatief. Je hebt gevoel voor taal en vindt schrijven leuk. Je hebt veel aandacht voor kwaliteit en stijl. Je weet dat details het verschil maken. Je bent daarin ambitieus. Door je kennis, aandacht en ervaring ben je in staat de kwaliteit van content en middelen goed te beoordelen. Je weet wat beleving is en je kunt mensen enthousiasmeren
  • Je schrijft sterk, leuk en doelgroepgericht (storytelling NED en ENG)
  • Kennis van en ervaring met beheer SoMe platforms en web (WordPress)
  • Affiniteit met fotografie is een sterke pré. Het liefst fotografeer je zelf 😉
  • Ervaring met het belangrijkste uit het Adobe pakket (Indesign/Illustrator/Photoshop). Kortom: we willen vaak zelf in huis ook snel iets leuks met je kunnen maken
  • Je bent enthousiast, leergierig, initiatiefrijk en kunt goed samenwerken. Je bent daarbij flexibel en je hebt (niet alleen volgens jezelf) humor
  • 2 tot 5 jaar aantoonbare ervaring in soortgelijke functie
  • Woonachtig in regio Rotterdam – Den Haag
  • 32 uur per week
Wij bieden

Een ondernemende, creatieve en dynamische werkomgeving met een informele en betrokken cultuur, waarin ruimte is voor zowel persoonlijke als professionele groei. De ambitie, positieve energie en goede sfeer in het DGI team levert een grote bijdrage aan het succes van alle bedrijven waar wij in participeren. Dat is erg tastbaar en erg leuk om voor te werken. Daarnaast kun je een marktconform salaris en een prima pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden verwachten.

Contact en sollicitatie

Wij ontvangen graag jouw sollicitatie met een CV en motivatie via jchirino@dgi-europe.com t.a.v. Peer de Rooij (Manager Strategy & Development). Voor meer informatie kun je contact opnemen met Joreilly Chirino (Marketingcoördinator) via jchirino@dgi-europe.com of 06 15463647.

De vacature kent geen sluitingsdatum en specifieke procedure: zodra er voldoende goede reacties binnen zijn, gaan wij direct gesprekken inplannen met de beste kandidaten. Er zal in ten minste twee ronden kennismaking plaatsvinden. Beoogde startdatum is zo snel mogelijk.

Nieuwsoverzicht